Felet beror på är KABELBROTT och FELSÖKNING PÅGÅR Beräknad klartid är OKÄNT
Uppdatering 1: 2024-03-18 09.00: Felet är anmält till fiberägare som påbörjat felsökning
Uppdatering 2: 2024-03-18 09.20: Fiberägaren har en större driftstörning i området och tekniker är på plats för felsökning
Uppdatering 3: 2024-03-18 09.30: Fiberägaren har identifierat felet till ett större kabelbrott. Åtgärder pågår.
Uppdatering 4: 2024-03-18 19.12: Fiberägaren har åtgärdat problemen och vi har åter kontakt med våra enheter.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du upplever problem med att använda dig av tjänsten efter ordinerad klartid, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Fel i nät som nu är löst av tekniker
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett OKÄNT Beräknad klartid är FELET ÄR AVKLARAT
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT felsökning pågår Beräknad klartid är 17.15
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT Beräknad klartid är 22:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR Beräknad klartid är 2023-11-02 19:45
Uppdatering 2023-11-02 09.00: Misstänkt fel med fiber.
Uppdatering 2023-11-02 09.30: Tekniker beställd för fortsatt felsökning på plats.
Uppdatering 2023-11-02 11.30: Tekniker är beräknad att vara på plats 13.00
Uppdatering 2023-11-02 13.05: Tekniker är on-site och felsöker.
Uppdaterubg 2023-11-02 14.00: Felet är avhjälpt.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är --
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett fel i vår utrustning, byte av utrustning kommer ske (Akut arbete) 28/8 - kl09:50 - Tekniker påväg ut för att åtgärda fel 28/8 - kl10:45 - Hårdvara bytt och drift återställd
Beräknad klartid är kl 11:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på att nätägaren har Kvalitetsproblem i sitt nät. De arbetar med att lösa problemet. Beräknad klartid är 2023-07-11 16:00
Driftstörningen avslutades vid 2023-07-11 12:59
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>30/05/2023 06:00 - Larm kommer in om att förbindelse ligger nere
30/05/2023 06:05 - Felsökning påbörjar
30/05/2023 08:10 - Kontaktar underleverantör som känner sig vid ett fel de ska undersöka
30/05/2023 10:10 - Underleverantör jobbar fortfarande på en lösning
30/05/2023 14:20 - Underleverantör jobbar fortfarande på en lösning
30/05/2023 16:30 - Tekniker skickas ut för att se om vi själva kan utföra en åtgärd.
30/05/2023 17:15 - Tekniker har lyckat få igång ett flertal kunder.
30/05/2023 19:15 - Underleverantör har lyckats åtgärda deras fel.
Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR hos underleverantöt Beräknad klartid är --
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Planerat elavbrott i fastighet som matar access-switchar. KLART 23:15
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du upplever problem med att använda dig av tjänsten efter ordinerad klartid, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på är EL. Åtgärd pågår.
2023-03-23 07:30: Tekniker är påväg ut till site för fortsatt felsökning.
2023-03-23 08:28: Tekniker är on-site och felsöker.
2023-03-23 08:50: Strömfel i station som påverkar vår utrustning. Tekniker arbetar för att lösa problemet
2023-03-23 09:30: Fortsatt felsökning med ström till utrustning. Delar behövs bytas ut.
2023-03-23 10:30: Delarna utbytta och allt är åter uppe och fungerar som vanligt.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 2023-02-27 16.00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är VI INVÄNTAR VIDARE INFORMATION
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett EL-FEL Beräknad klartid är ---
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT Beräknad klartid är 19:00
2022-12-13 07:57 - Fel från fiberleverantör meddelas. 2022-12-13 08:00 - Fiberleverantörs tekniker påbörjar felsökning. 2022-12-13 11:15 - Fel identifierat till skadad fiberkabel, tekniker påbörjar åtgärd. 2022-12-13 13:00 - Arbete fortsätter, ingen uppdatering 2022-12-13 14:45 - Inga nya uppdateringar 2022-12-13 19:00 - Driftåterställd
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR
14:00 - Tekniker på väg ut till Site för att undersöka 14:45 - Fel identifierat, problem med UPS 15:25 - Vi har åter kontakt med vår utrustning. Beräknad klartid är 15:30
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT. Tekniker är på plats för att återgärda felet. Beräknad klartid är 2022-11-28 12.30
Uppdatering: 2022-11-28 12.00: Tekniker har åtgärdat problemen och allt är igång igen.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är UPPDATERAS NÄR INFORMATION INKOMMIT
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett OKÄNT Beräknad klartid är
2022-10-24 09.35: Vi har åter kontakt med vår utrustning och tjänsterna ska åter fungera som de ska.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett EL FEL Beräknad klartid är --
08:35 - Felet är identifierat.
08:40 - Tekniker är på väg ut till site för vidare felsökning.
09:10 - Tekniker på plats identifierar att det är el-fel.
09:25 - Vi har åter kontakt till utrustningen
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT/AKUTOMLÄGGNING Beräknad klartid är --
12:35 - Underleverantör inkommer att de måste utföra en akutomläggning på de förbindelserna som påverkats i strömavbrottet
14:15 - Vi har åter kontakt med utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är --
08:28 - Vi har åter kontakt med vår all utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett fel hos underleverantör Beräknad klartid är: n/a
13:05 - Tekniker jobbar fortfarande med problemet 16:30 - Vi har åter kontakt med utrustning
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 02.00
Uppdatering 1 2022-06-13 00:24: Felsökning pågår hos elnätsägaren. Beräknad klartid 02.00.
Uppdatering 2 2022-06-13 00:51: Strömavbrottet åtgärdat. Vi har åter kontakt med våra enheter.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på är okänt. Felsökning av tekniker påbörjad. Beräknad klartid är okänd
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
14:45 - Tekniker påbörjar felsökning.
14:55 - Fel i L2 länk hos underleverantör. Underleverantör Felsöker vidare i sin utrustning.
15:05 - Fel hos Underleverantör, inväntar klar tid.
15:20 - Felet är nu åtgärdat och vi har åter kontakt med vår utrustning. Tjänster ska åter fungera som vanligt.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 15:00
UPPDATERING 03-22 kl 15:45 : Vi har kontakt med vår utrustning igen
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Fibertekniker från fiberägare påväg ut på plats för vidare felsökning Beräknad klartid 2022-03-08 00.50
UPDATE 1 2022-03-07 21.00: Fibertekniker har hittat ett större kabelfel och arbetar med att laga fibern. Beräknad klartid är 00.50 men tiden är preliminär och kan komma att ändras.
UPDATE 2 2022-03-08 08.05: Kabelfelet är fortgående och fiberägaren jobbar på problemet.
UPDATE 3 2022-03-08 08.25: Fiberägaren meddelar att tekniker är på plats och håller på lagar fibern. De ska bli klara under morgonen.
UPDATE 4 2022-03-08 09.49: Ingen ny information om klartid. Tekniker jobbar på det.
UPDATE 5 2022-03-08 11.00: Ingen ny information om klartid. Tekniker jobbar på det. Vi ligger på för att få det klart så fort som möjligt.
UPDATE 6 2022-03-08 12.57: Tekniker jobbar med vår fiber och vi kan se enheter komma upp.
UPDATE 7 2022-03-08 13.30: Vi har åter kontakt med alla våra enheter och tjänsterna fungerar igen.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 15:50
15:45 - Vi har åter kontakt med utrusning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett större STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är ---
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 15:30
Uppdatering 15:40: Strömavbrottet är åtgärdat och vi har åter kontakt med vår utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 10.00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett okänt fel på transportförbindelse. Felanmält till leverantör. Beräknad klartid är 08:30
Uppdaterad 09:10 - Åtgärdat, inkompabilitet i konfig mellan switchar hos leverantör.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 17:00
16:33 - Vi har åter kontakt med all utrustning
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är --
13:05 - Tekniker är påväg till Stationen för att felsöka.
13:20 - Stationen är strömlös, jobbar på att få igång strömmen igen.
13:40 - Strömmen är åtgärdad och vi har åter kontakt med vår utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår
Uppdatering 1: 2021-10-29 kl 12.05: Tekniker påväg ut för felsökning på plats
Uppdatering 2: 2021-10-29 kl 13.05: Tekniker på plats och felsöker.
Uppdatering 3: 2021-10-29 kl 13.18: Fiberavbrott. Felanmäld till fiberägaren.
Uppdatering 4: 2021-10-29 kl 14:10: Ingen uppskattad klartid ännu
Uppdatering 5: 2021-10-29 kl 15:40: Vi har nu åter kontakt med vår utrustning och allt fungerar som det ska!
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 20:15
19:50 - Vi har åter kontakt med utrutningen
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet ligger hos underleverantör Beräknad klartid är -
08/23 17:00 - Ärendet fortgår, ingen uppdatering från underleverantör
08/24 08:20 - Underleverantör jobbar fortfarande med att åtgärda felet
08/24 17:00 - Vi har fått kontakt med majoriteten av de påverkade förbindelserna
08/24 21:45 - Vi har nu kontakt med all utrustning som varit påverkat
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 17:30
16:30 - Fel upptäckt, fortsätter bevaka läget
16:55 - Vi har återkontakt med vår utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>KLART
13:09: Tekniker är på plats och felsöker.
22:00 Felet är nu identifierat och vi har stängt portar som uppvisat problem.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett kabel fel Beräknad klartid är 2021-06-10 15:00
17:30 Vi har återkontakt med utrusning
Uppdatering 1: Tekniker är ute på plats och lagning pågår. Ny klartid 18:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett : Stationsförsörjning av ström ligger nere. Beräknad klartid är --
UPPDATERING 1: Felet är identifierat. Tekniker jobbar på att åtgärda den felande utrustningen. UPPDATERING 2: Felet är nu avhjälpt och vi har åter kontakt med våra enheter. Omstart av era enheter kan krävas
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett : FELSÖKNING PÅGÅR Beräknad klartid är -- UPPDATERING: Felet är avhjälpt Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett Utrustningsfel hos fiberägaren. Tekniker är på väg ut för att felsöka. Beräknad klartid är 12.04
UPPDATERING 1: Kabelfel, ny beräknad klartid till 12.04. UPPDATERING 2: Ny beräknad klartid till 16.00 UPPDATERING 3: Felet är avhjälpt och vi har åter kontakt med vår utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är -- KL 10:00 Vi har återkontakt med vår utrsutning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är OKÄND
16.56 Serviceteknikern är på plats i området och felsökning pågå
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är okänd.
15:59 Tekniker är på väg för att felsöka.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett Större Fiber fel Beräknad klartid är --
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi har routat om trafik till andra vägar och problemet är åtgärdat. Upplever ni fortfarande problem kontakta oss.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 17:30 17:00 - Vi har åter kontakt med utrustning
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT. Göteborgs Energi håller på och felsöker. Beräknad klartid är Okänd. UPPDATERING 2021-04-10 16:12: Avbrottet åtgärdat och våra enheter är åter kontaktbara.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett problem i utrustningen. Felsökning pågår. Beräknad klartid är 17:00
Uppdatering 20201-03-22 14:55: Felet har identifierats och tekniker är påväg till site för åtgärd. Uppdatering 20201-03-22 16:00: Tekniker är på plats och åtgärdat problemet. Vi har åter kontakt med vår utrustning och tjänsterna ska åter fungera som de ska.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT. Felsökning pågår av nätägaren, strömmen kan komma och gå under tiden. Beräknad klartid är klockan 15.30
14:50 Felet är avhjälpt och vi har åter kontakt med våra enheter.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR
Beräknad klartid är 10:00
17:10 Tekniker på väg ut för att påbörja felsökning på plats
18:30 Tekniker kommer ej in i fastigheten
07:00 Tekniker på väg med fastighetsskötare
07:46 Felet är nu åtgärdat och tjänsterna åter i drift
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett Stömproblem Beräknad klartid är --
10:40 - Tekniker på väg till station för felsökning
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR Beräknad klartid är --
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår, men beräknad klartid är just nu svårt att ange.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett kabelfel Beräknad klartid är 15:10
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT hos vår fiberleverantör. Beräknad klartid -
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT
20:00 - Åter kontakt med utrustning
Beräknad klartid är 20:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>22:30 - Felsökning påbörjat
23:20 - Tekniker på väg ut för vidare felsökning
00:50 - Fel identifierat och åtgärdat
Felet beror på ett FEL I HÅRDVARA Beräknad klartid är 01:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett fiberfel. Beräknad klartid är 10:00
Uppdatering 3/12 09:20: Felet är nu åtgärdat och vi har åter kontakt med våra enheter.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett Strömavbrott
Uppdatering 1830: Ny beräknad klartid är 18:45
Uppdatering 19:30 Allt uppe igen.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett STRÖMAVBROTT Beräknad klartid är 13:00
Uppdatering: Ärendet är nu löst och vi har återkontakt med vår utrustning.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT 17:30 - Vi ser att vi åter fått kontakt med alla enheter som varit nere.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett fiberavbrott och kunder med DHCP kan ha problem med sin tjänst. Tekniker är på väg till Lund för åtgärd av felet.
Uppdatering 09:30 Tekniker anlänt till station
Uppdatering 09:45 UPS hade fallerat efter ett strömavbrott under natten. Förbikopplad och allt igång igen.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR Beräknad klartid är 2020-10-15 22:50
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet är nu åtgärdat och vi har åter kontakt med vår utrustning.
Felet beror på att enheter i Uddevalla Energis nät gått ner. Beräknad klartid är n/a
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Tekniker är på väg ut för att identifiera felet.
Uppdatering 18:30 - Fel identifierat och åtgärdat. Alla tjänster åter i normal drift.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Detta sker 00:15 2020-09-25
Uppdatering 00:45 Omstart klar och allt återgått till normal drift.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT Klartid 04:00 CEST
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på att Bearcoms gamla DNS:er tagits ner. Påverkade kunder behöver byta till Infracoms DNS:er. Vänligen kontakta supporten för mer information.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT Beräknad klartid är: n/a
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Servicefönstret behöver förlängas på grund av oförutsatta orsaker. Ny sluttid är satt till 2020-09-13 02:00.
Vi kommer 2020-09-12 18:00 - 2020-09-12 22:00 att utföra ett servicearbete. Detta kan komma att orsaka störningar/avbrott i internetförbindelsen för kunder som befinner sig i Göteborg.
Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>15:00 Felande hårdvara är förbikopplad. Om ni fortsatt upplever problem vänligen kontakta supporten: support@pin.se
Felet beror på ett Hårdvarufel Beräknad klartid är: 15:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Detta innebär att kunder kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felsökning pågår.
2020-08-05 11:08 Felet är identifierat och åtgärdat för vissa förbindelser.
2020-08-05 11:25 Väntar på utrustning från underleverantör för att få åtgärdat de sista förbindelserna, beräknad klartid: 19:20
2020-08-05 15:25 Underleverantör har nu bytt utrustning och resterande förbindelser fungera igen.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support.
Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på fibern mellan två nätverksenheter.
14:00: Tekniker är på plats och felsöker.
16:00: Felet är identifierat. Länken har gått ner mellan två nätverksenheter.
16:30: Arbete pågår för att få upp länken.
17:10: Länken är uppe igen.
Beräknad klartid: 18:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet är identifierats som ett hårdvarufel hos leverantören. Leverantörens tekniker håller på och jobbar med åtgärd.
Uppdatering 13:00 Tekniker är på väg ut för att byta ut den felande hårdvaran. Det arbetas för att hitta lösningar för åtgärder av felet.
Uppdatering 15:00 Tekniker rapporterar att det är flera enheter som behöver bytas och att det drar ut på tiden.
Uppdatering 17:00 Hårdvarufelet drar ut på tiden men vi har fått igång en alternativ lösning för att gå runt den felande hårdvaran. Kunder ska nu fungera men med viss reducerad kapacitet. Vi inväntar klarrapport från leverantör innan vi lägger tillbaks trafik.
Uppdatering 22:00 Felet är nu klarrapporterat från leverantör och vi har lagt tillbaks trafiken på normala vägar. Vi övervakar förbindelserna för o säkerställa att de fungerar som de ska.
Om ni upplever fortsatta problem med er förbindelse vänligen kontakta vår support.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett Elfel. Elektriker är på väg för att avhjälpa felet. Uppdatering: Elektriker har fått igång strömmen och vi har åter kontakt med vår utrustning. Har ni fortsatta problem vänligen kontakta supporten. Beräknad klartid är 2020-06-23 11:30
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår, och åtgärder sker löpande.
Beräknad klartid är just nu 2020-06-03 12.00.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Telia / Svenska Stadsnät har ett större fel i Mölndal och tekniker arbetar på att åtgärda problemet. Orsaken är ett kabelbrott. Preliminärt klartid 2020-05-26 15:30.
Uppdatering 2002-05-25 21:30 Två stora fiberkablar är skadade på flertalet ställen, provisoriska åtgärder utforskas. Beräknad klartid: 2020-05-26 15:30:00
Uppdatering 2020-05-26 10:30 Arbetet med att skarva fiberkabeln fortgår och beräknas bli klart under dagen. Beräknad klartid: 2020-05-26 15:30:00
Uppdatering 2020-05-26 13:30 Vi ser att förbindelser börjar gå upp igen, inväntar klarrapport från leverantör.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett FIBERBROTT i centrala staden. Detta drabbar både primär och redundant väg. Tekniker är på väg för att undersöka. VI håller samtidigt på att lägga om trafiken alternativ väg.
UPPDATERING 13:00 Vi har fått igång kunder som sitter kopplade i stationerna Rosengård samt Dalaplan. De som sitter anslutna mot Kirseberg är fortfarnade utan nät. Uppdatering kommer så fort vi ser vad felet är på den stationen.
UPPDATERING 13:05 Eon rapporterar strömbortfall i Malmö kring Kirsebergsområdet. Tekniker på väg mot stationen för att undersöka.
UPDATERING 13:30 Strömbortfall på Kirsebergs station hade löst ut UPS som inte startat korrekt. Allt igång igen.
Vi övervakar och ser så allt fungerar som sig tänkt.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett fel hos fiberleverantör/underleverantör Beräknad klartid är 16:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Fel upptäckt vid 13:00 Felet beror på ett större fel hos Gothnet Beräknad klartid är 16:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på en störning hos underleverantör Beräknad klartid är 09:00
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi beklagar eventuella olägenheter detta arbete medför er. Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår och beräknad klartid är just nu svårt att ge.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
2020-02-13 16:36 - Problemet åtgärdat. Tjänst fungerar åter.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>09:00 Det är ett avgrävt fiberstråk på Hisingen och vår underleverantör Gothnet har personal på plats för att åtgärda problemet.
14:30 Tekniker på plats arbetar så fort det går men det tar tyvärr tid. Närmare information kring sluttid har vi ännu inte fått. Uppdatering kommer runt kl 17:00.
18:00 Tidsplanen är oklar eftersom många faktorer påverkar situationen, tyvärr kan det ta hela natten och lite till för att åtgärda skadan. Det finns även lite goda nyheter, entreprenören har fördubblat sina tekniker som är på plats vilket leder till en snabbare åtgärd.
20:00 Vi får kontinuerligt fler kanaler tillbaks och förväntad klartid från leverantören är nu 23:59
23:50 Nu är driften återställd och åtgärdat av våra entreprenörer. Om era förbindelser ej fungerar efter sluttiden ,vänligen kontakta vår support.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
Beräknad klartid är 2019-12-17 18:00
09:34 Felsökning pågår.
09:46 Tekniker är utkallad för att felsöka på plats.
11:46 Driftärendet är fortfarande pågående. Vi återkommer när ny information finns tillgänglig.
12:33 Problemet orsakas av ett fiberbrott. Tekniker arbetar med att åtgärda avbrottet.
14:33 Driftärendet är fortfarande aktivt. Vi återkommer när vi har en ny status.
18:53 Driftärendet är fortfarande pågående. Vi återkommer när vi har en ny status.
20:52 Hantering av driftärendet fortlöper. Vi uppdaterar er löpande när vi har ny information
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Status: Problemet åtgärdat
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår på berörda system och ett antal följdfel har identifierats. Tekniker arbetar på att återställa funktionaliteten.
Beräknad klartid är just nu lördag 12:00. Vänligen notera att detta kan komma att ändras.
Uppdatering:
Vi har nu identifierat och åtgärdat ett antal följdfel och återställt en stor del av funktionaliteten. Om ni fortfarande upplever problem, var god och kontakta vår support.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Detta kan komma att orsaka störningar/avbrott för er som använder er av tjänsten under delar av eller hela servicefönstret.
Om du upplever problem med att använda dig av tjänsten efter klartid, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Rotorsaksanalys (RCA) pågår.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta, eller om du upplever att din virtuella server har följdproblem efter detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi upplever just nu problem med vår VMware-miljö i Stockholm. Problemets art är sådan att vissa tjänster är inte tillgängliga.
Felsökning pågår, och vi har inte en beräknad klartid för tillfället.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>En av våra underleverantörer kommer 2019-09-16 17:00 att utföra ett akut servicearbete.
Detta kan komma att orsaka störningar/avbrott i internetförbindelsen för kunder som befinner sig i Mölndal, Västra Frölunda & Sisjön.
Just nu har vi ej någon klartid på detta, men sidan kommer att uppdateras när vi får det.
Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
Vi upplever just nu problem med vår tjänst "ABU Backup".
Problemets art är sådan att konton som ligger på vår server storage5.infracom.se har svårighet att nå sina backupper.
Åtgärd är påbörjad, och beräknad klartid är 15:00 idag (2019-09-16 15:00).
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
2019-09-16 06:00 - Arbetet avslutat och alla tjänster åter i drift. Om du fortsatt upplever problem var god kontakta vår support.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
2019-09-10 06:00 - Arbetet avslutat och alla tjänster åter i drift. Om du fortsatt upplever problem var god kontakta vår support.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
2019-09-09 05:32 - Arbetet avslutat och alla tjänster åter i drift. Om du fortsatt upplever problem var god kontakta vår support.
]]>Felsökning pågår och denna innformationen kommer att uppdateras löpande.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
2019-09-04 08:30 - Arbetet avslutat och alla tjänster åter i drift. Om du fortsatt upplever problem var god kontakta vår support.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
Uppdaterat 2019-08-06 02:45 - Arbetet avslutat och alla tjänster åter i drift. Om du fortsatt upplever problem var god kontakta vår support.
Uppdaterat 2019-08-06 09:45 - Vi har för närvarande fortsatt störning efter nattens arbete. Våra tekniker är på plats och arbetar på problemet.
Uppdaterat 2019-08-06 11:55 - Arbetet avslutat och alla tjänster åter i drift. Om du fortsatt upplever problem var god kontakta vår support.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Problemet var en switch hos en underleverantör som byttes ut för att åtgärda det.
Vi upplever just nu en störning i vårt nät. Detta innebär att kunder i Ljungskile kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felet håller för stunden på att Felsökas av vår underleverantör i området. Ännu har vi inte någon beräknad klartid.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>UPDATE: 2019-06-05 16:55
Arbetet med problemet fortsätter och ny beräknad klartid är 19:00
UPDATE: 2019-06-05 16:40
Vi har nu lokaliserat felet och arbetar tillsammans med leverantörens support för att åtgärda detta så snart som möjligt.
Klartiden är fortfarande 17:00
Vi upplever just nu problem med vissa tjänster i en av våra datorhallar - SHG. Problemets art är sådan att tjänster som är lokaliserade i hallen är svåra att komma åt.
Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu 17:00
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i något av områdena och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi upplever just nu en störning i vårt nät. Detta innebär att kunder i centrala Göteborg, Södra Vägen till Gårda, kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felet beror på ett 4 stora avgrävda fiberkablar och vår underleverantör, Gothnet, arbetar på att lösa problemet så snabbt som möjligt. Osäker beräknad klartid i dagsläget.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi upplever problem med en av våra transitörer just nu. Detta gör så tjänster som är lokaliserade i vår datorhall SHG just nu är svåra att komma åt/är oåtkommliga.
Vi jobbar för fullt för att felsöka detta just nu, och denna sidan kommer att uppdateras så fort som vi får ytterligare information.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår. Vi kan i nuläget inte ge en klartid, senare uppdateringar kan komma att lägga till detta.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
Uppdatering 11:35 Tjänsten borde vara tillgänglig för alla kunder igen men vissa kan uppleva ökade laddningstider under en kort tid framöver.
Ifall det skulle upplevas några problem så finns vår support tillgänglig.
]]>Det är strömavbrott i Sisjön, Göteborg.
Detta gör så att vissa av de internetförbindelser som vi har där ligger nere.
Beräknad klartid är enligt Ellevio 10:00 den 19:e Maj (Söndag).
Denna sidan uppdateras så fort som vi får mer information gällande problemet eller klartid.
]]>UPDATE: 2019-05-17 13:33
Felet är nu identifierat och vi jobbar för fullt på att åtgärda detta.
Klartid är just nu satt till 15:00.
Vi upplever just nu problem med en av våra virtuella miljöer. Problemets art är sådan att VPS:er som ligger i miljön ej går att nå.
Felsökning pågår, och vi uppdaterar denna sidan så fort som vi vet ytterligare status.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi upplever just nu en störning i vårt nät. Detta innebär att kunder i Uddevalla / Ljungskile kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felet beror på ett fiberbrott hos en av våra fiberleverantörer i området. Beräknad klartid är okänt just nu.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du fortfarande upplever problem med dina tjänster efter klartiden, var god kontakta vår support.
Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Problemets ursprung var nätverksrelaterat.
Vi upplever just nu problem med "Fjärrskrivbord som tjänst". Problemets art är sådan att tjänsten just nu det inte kan kopplas till utifrån.
Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu svårt att anta. Förhoppningsvis är problemet ur vägen inom den närmsta timmen.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>UPDATE: 15:45
Vi upplever fortfarande stora problem i vårt nät.
Vi har tyvärr fortfarande ingen beräknad klartid, men denna sidan kommer att uppdateras så fort som vi har det.
Vi upplever just nu en störning i vårt nät.
Detta innebär att kunder i Göteborg kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felet beror på ett fel hos underleverantören och felsökning pågår.
Just nu har vi ej någon beräknad klartid, men denna sidan uppdateras löpande.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support.
Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu 17:00
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu 17:00
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet ska nu vara åtgärdat.
Felets art har varit som sådan så att samtliga SMS som försökts att skicka under dagen ej har köats upp, och de kommer alltså att behöva skickas igen.
Om du har några frågor eller funderingar gällande störningen v.g. kontakta vår support.
Just nu har vi en störning på en av våra servrar som resulterar i att de system som ligger där inte fungerar till fullo då det inte går att skriva till disk.
Kända system som kan påverkas är: cloud.pin.se, efaktura.pin.se, fakturaapp.se, smsgw.pin.se, smsgw.weblink.se och smsgw.comcenter.se
Just nu pågår en migrering av server som förhoppningsvis löser problemet och detta beräknas att vara klart till början på eftermiddagen.
]]>Vi upplever just nu en störning i vårt nät. Detta innebär att kunder i Alingsås kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felet beror på ett fiberbrott. Beräknad klartid är kl 19:00.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>UPDATE: 04/02/2019 16:10 Felet är nu identifierat och vi arbetar på att få igång servarna.
Vi upplever just nu problem med en av våra hostar. Problemets art är sådan att VPS:er (servrar) som är placerade på hosten ej går att nå.
Felsökning pågår.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vår support informerar kunder som har varit i kontakt med oss över mail och telefon.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Problemets art är sådan att man ej kan ansluta till sitt fjärrskrivbord.
Orsaken är identifierad och våra tekniker arbetar med att få det avhjälpt. Tyvärr så kan vi ej lämna en beräknad klartid just nu, men detta bör vi veta inom kort.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Vi upplever just nu problem med vår tjänst Spamfilter. Problemets art är sådan att tjänsten just nu LIGGER NERE.
Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu svår att uppskatta.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om problem trots detta upplevs, vänligen kontakta supporten. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
Vi har funnit en potentiell felkälla och har gjort en åtgärd för att få det stabilt. Vi bevakar för nuvarande status och kontrollerar att det håller i sig. Sidorna fungerar just nu.
Vi upplever just nu problem med vårt drupal webhotel. Problemets art är sådan att tjänsten ligger nere.
Felsökning pågår och förväntas gå upp i eftermiddag, så snart som möjligt. (Uppdatering i ärendet sker här.)
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu 1 timme.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett trasig switch okänt fel och felsökning pågår. Beräknad klartid är okänt.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>UPPDATERING Servrarna är flyttade och de är på väg upp. Bör gå igång som vanligt inom kort. Uppdatering tillkommer.
UPPDATERING 2 Servrarna ska återigen vara uppe. Ifall några problem fortfarande upplevs så är ni välkommna att kontakta vår support.
Om du upplever problem med att använda dig av tjänsten efter ordinerad klartid, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet beror på ett akut servicearbete på en skadad fiberkabel. Vår leverantör har en beräknad klartid 06:00
UPPDATERAD: Servicearbetet avslutat 00:20 och allt fungerar som det ska.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felet är nu åtgärdat.
Upplever ni fortsatta problem så kontakta vår support, kontaktuppgifter hittar ni högst upp på denna sida.
]]>Felet är identifierat och åtgärd pågår.
Vi uppdaterar information kring denna händelse löpande.
]]>Felsökning pågår.
Vi uppdaterar information kring denna händelse löpande.
]]>Ifall det skulle kvarstå några problem så är ni välkommna att kontakta oss genom supporten.
]]>Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu 14:30.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Problemets art var i lagringen och har nu åtgärdats genom att flytta till ny lagring. Vi ber om ursäkt för problemen som upplevts i samband med detta.
Ifall det skulle kvarstå några problem så är ni välkommna att kontakta oss genom supporten.
]]>Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu 15:30.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Inga mail har studsat/försvunnit, utan felet har varit lokaliserat mellan vår server och e-postklienten (t.ex. Outlook eller Mac mail).
Om du upplever fortsatta problem, var god testa att starta om ditt mailprogram. Om ovanstående ej skulle hjälpa var god kontakta vår support, du hittar dessa kontaktuppgifter högst upp på denna sidan.
]]>Webbmailen som du när på https://webmail.pin.se fungerar fortsatt.
Problemet drabbar dem som använder sig av 'imap.pin.se' eller 'pop3.pin.se' i inställningarna på sina klienter.
Vi beräknar att felet ska vara avhjälpt inom en timme.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Felsökning pågår, och beräknad klartid är just nu svårt att ge.
Var god kontakta vår support ifall du har frågor gällande detta. Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.
]]>Om du sitter i området och upplever problem efter klartiden var god kontakta vår support.
Kontaktuppgifter till vår support hittar du högst upp på denna sidan.
Samtliga mail som har skickats under tiden funktionen har haft problem kommer att skickas ut från servern allt eftersom, detta då de ligger i en kö.
Om du upplever att mail som du har skickat ej kommit fram till mottagaren eller något annat fel, var god kontakta vår support. Kontaktuppgifterna för supporten hittar du högst upp på denna sidan!
]]>Våra tekniker försöker att reproducera felet och felsökning pågår.
Om du upplever problem eller har några frågor var god kontakta vår support. Du hittar våra kontaktuppgifter högst upp på denna sidan!
]]>Om du upplever att mail saknas eller har några frågor/funderingar kring vad det var som hade hänt, var god kontakta vår support på: 031-748 07 00
]]>Felet drabbar enbart inkommande e-post på servern. Mail som skickas kommer alltså fram.
När problemet är åtgärdat så kommer e-post som skickats in att komma vidare till mottagaren, detta då de just nu ligger i en kö.
]]>Felet ska ha varit aktuellt sedan midnatt.
]]>Om du använder dig av tjänsten och fortfarande upplever problem med att använda tjänsten, var god kontakta vår support på 031-748 07 00
]]>V.g. kontakta vår support på 031-748 07 00 ifall du upplever problem.
]]>Åtgärd är påbörjad och det beräknas ta 2 timmar tills vi kan ge en mer exakt klartid.
]]>V.g. kontakta vår support över telefon ifall du upplever problem.
]]>