Vi upplever just nu en störning i vårt nät.
Detta innebär att kunder i Högsbo och Västra Frölunda i Göteborg kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
Felet beror på är KABELBROTT och FELSÖKNING PÅGÅR
Beräknad klartid är OKÄNT
Uppdatering 1: 2024-03-18 09.00: Felet är anmält till fiberägare som påbörjat felsökning
Uppdatering 2: 2024-03-18 09.20: Fiberägaren har en större driftstörning i området och tekniker är på plats för felsökning
Uppdatering 3: 2024-03-18 09.30: Fiberägaren har identifierat felet till ett större kabelbrott. Åtgärder pågår.
Uppdatering 4: 2024-03-18 19.12: Fiberägaren har åtgärdat problemen och vi har åter kontakt med våra enheter.
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support.
Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.