Vi upplever just nu en störning i vårt nät.
Detta innebär att kunder i Göteborg/Hisingen kan ha svårigheter att bruka tjänsten.
30/05/2023 06:00 - Larm kommer in om att förbindelse ligger nere
30/05/2023 06:05 - Felsökning påbörjar
30/05/2023 08:10 - Kontaktar underleverantör som känner sig vid ett fel de ska undersöka
30/05/2023 10:10 - Underleverantör jobbar fortfarande på en lösning
30/05/2023 14:20 - Underleverantör jobbar fortfarande på en lösning
30/05/2023 16:30 - Tekniker skickas ut för att se om vi själva kan utföra en åtgärd.
30/05/2023 17:15 - Tekniker har lyckat få igång ett flertal kunder.
30/05/2023 19:15 - Underleverantör har lyckats åtgärda deras fel.
Felet beror på ett FELSÖKNING PÅGÅR hos underleverantöt
Beräknad klartid är --
Om du har någon fråga eller fundering kring detta, var god kontakta vår support.
Kontaktuppgifter till supporten hittar du högst upp på denna sidan.